baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Zajęcia dla uczniów

z rozpoznawania i nazywania uczuć

oraz dotyczące problemu cyberprzemocy

    W piątek 29.09.2023 r. w ramach Promocji Zdrowia odbyły się zajęcia w kl. 01 i 02 oraz w kl. IV a i VI a. W klasach młodszych zajęcia przeprowadzone zostały przez bibliotekarkę i dotyczyły rozpoznawania i nazywania uczuć i emocji. Wcześniej dzieci wysłuchały głośnego czytania książki pt. „Dręczycielka”. Dzieci opowiadały o tym, co mogą czuć w różnych sytuacjach bohaterowie książki. Nazywały przeżywane przez nich uczucia i emocje. Wykorzystując kostki uczuć rozpoznawały przedstawione na nich emocje i uczucia oraz demonstrowały je za pomocą mowy ciała, szczególnie mimiką twarzy. Na koniec zajęć dzieci uzupełniały na obrazkach elementy twarzy zgodnie z podanymi emocjami.
W klasach starszych zajęcia przeprowadziły nauczycielki – p. Alicja Grochowska oraz wicedyrektor szkoły p. Małgorzata Lewandowska. Zajęcia oparte były na wcześniej przeczytanych fragmentach książki pt. „Jak zdobyć supermoce”, które dotyczyły problemu cyberprzemocy wśród rówieśników. Uczniowie rozmawiali o emocjach, które towarzyszyły bohaterom książki oraz o tym, co może czuć osoba dotknięta zjawiskiem cyberprzemocy. Polecamy książkę pozostałym uczniom klas starszych. Można się z niej dowiedzieć, gdzie szukać pomocy w tej sytuacji oraz jakie działania mogą zapobiec cyberprzemocy rówieśniczej.

p. bibliotekarka Beata Kowalczyk

zaj rozpoz uczuc 2023

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii