baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Wiosenna wyprawa klasy 2b

do świata roślin

    9 kwietnia klasa 2b wraz z wychowawczyniami udała się do Centrum Ogrodniczego przy ul. Piłsudskiego w Stargardzie. Dzięki uprzejmości pani pracującej w tym miejscu uczniowie usłyszeli wiele ciekawostek na temat roślin, podziwiali wiele gatunków kwiatów, krzewów oraz drzew owocowych, które można zakupić i posadzić w swoim ogrodzie. Obejrzeli także akcesoria i narzędzia niezbędne do uprawy roślin. Dzieci odwiedziły również ogromne szklarnie, w których mogły zobaczyć, w jaki sposób uprawia się duże ilości kwiatów w taki sposób, aby zapewnić im najlepsze warunki do rozwoju.
    Po powrocie do szkoły, zaopatrzeni w wiedzę i pełni energii do pracy, uczniowie posadzili kwiatki, które będą pielęgnować cały rok.

Materiał nadesłała p. Małgorzata Adamczyk

wyprawa do swiata rosl 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

SZKOLNY KONKURS CZYTELNICZY

DLA KL. II „UTWORY ZNANE I NIEZNANE”

    11 kwietnia 2024 r. w czytelni odbył się Szkolny Konkurs Czytelniczy „Utwory znane i nieznane”. W konkursie brało udział 11 uczniów. Reprezentanci klas II przygotowując się do konkursu zapoznali się z wierszami Juliana Tuwima. Wykonując przygotowane zadania konkursowe uczniowie wykazali się dużą znajomością wierszy znanego poety. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy.

WYNIKI KONKURSU:
I miejsce zajął Marcin Nogal z kl. IIa
II miejsce zajęła Nina Gwoździańska z kl. IIc
III miejsce zajęła Hanna Adamowska z kl. IIa

    Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali pamiątkowe gadżety.
Laureaci konkursu będą reprezentować naszą szkołę na MiędzyszkolnymKonkursie Czytelniczym„Utwory znane i nieznane”, który odbędzie się w szkole Podstawowej nr 5 w Stargardzie.

Organizatorzy konkursu: 

wychowawczynie kl. IIa i II c

p. bibliotekarki

konk czyt 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

XX Międzyszkolny Konkurs Recytatorski

„WITAMY W WIERSZOLANDII”

dla uczniów klas I-III

    W dniu 8 kwietnia 2024 r. w Szkole Podstawowej nr 4 odbył się XX Międzyszkolny Konkurs Recytatorski „WITAMY W WIERSZOLANDII” dla uczniów klas I-III. Mottem przewodnim konkursu było hasło „Wiosna w przyrodzie”. Naszą szkołę reprezentowały uczennice: Alicja Nowak z klasy 1b, Hanna Komow klasa 2b oraz Antonina Kryś z klasy 3c. Jest niezmiernie miło poinformować, że nasza uczennica Hanna Komow z klasy 2b zajęła w tym konkursie drugie miejsce.
Serdecznie gratulujemy!

Materiał nadesłała p. Małgorzata Czuryło

miedzyszk konk recyt 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Klasa 3c zaświeciła na niebiesko

    Corocznie, 2 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Dzień ten został ustanowiony przez przedstawicieli państw członkowskich ONZ 21 stycznia 2008 roku. Jego głównym przesłaniem jest podnoszenie świadomości o funkcjonowaniu osób będących w spektrum autyzmu.

    W związku z Dniem Świadomości Autyzmu w klasie 3c zrobiło się niebiesko, ponieważ jak wiadomo, każdy może wyrazić swoją solidarność z osobami w spektrum, właśnie ubierając się tego dnia na niebiesko. W klasie obejrzeliśmy krótki film edukacyjny pt. ”Autyzm” oraz porozmawialiśmy o tym co to znaczy mieć spektrum autyzmu oraz czym charakteryzuje się zespół Aspergera.

Materiał nadesłała p. Alicja Laskowska-Maślany

kl 3c zaswiecila na nieb 2024

 

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny Kreatywna Matematyka
Matematyczne kodowanie

    W marcu nasi uczniowie rozwiązywali matematyczne sudoku za pomocą figur geometrycznych. Podczas rozwiązywania łamigłówek utrwalili takie pojęcia jak: pion, kolumna, poziom, wiersz. Sudoku jest prawdziwą gimanstyką dla umysłu co świetnie wpływa na pracę mózgu i rozwój intelektualny.
Głównymi celami tych zajęć było:
● rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i zdolności matematycznych
● doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej
● ćwiczenia koncentracji uwagi, cierpliwości, pilności i wytrwałości
● kształtowanie umiejętności kodowania i odkodowywania informacji
● rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego
● utrwalanie schematu własnego ciała oraz orientacji w przestrzeni.

Materiał nadesłała p. Alicja Laskowska-Maślany

projekt kreat matem 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii