baner 11 sztuka bycia razem
A A A

WYCIECZKA KLAS II DO PARKU DINOZAURÓW

W NOWINACH WIELKICH

6 czerwca 2023r. klasy 2a i 2b udały się na pełną przygód i atrakcji wycieczkę do Parku Dinozaurów w Nowinach Wielkich.
    Naszą przygodę rozpoczęliśmy od leśnej ścieżki edukacyjnej z czterdziestoma naturalnej wielkości modelami prehistorycznych gadów. Pokonując wraz z przewodnikiem 700 metrów krętej, leśnej ścieżki przeszliśmy po kolei przez okresy geologiczne odkrywając jak rozwijało się życie na ziemi. Podczas spaceru cofnęliśmy się w czasie o setki milionów lat do czasów pierwszych płazów, ogromnych ważek i największych zwierząt, jakie kiedykolwiek żyły na ziemi – dinozaurów.
    W przerwie przed kolejną atrakcją w towarzystwie dinozaurów oraz pierwszych ssaków zjedliśmy drugie śniadanie, spacerowaliśmy przy stawie, bawiliśmy się na placu zabaw, graliśmy w kręgle, golfa, skakaliśmy na trampolinach itp.
    Po tej dawce szalonej zabawy udaliśmy się do multimedialnej sali lekcyjnej „Dino – Club” gdzie Pani pedagog z Parku Dinozaurów przeprowadziła lekcję na temat historii życia na ziemi i procesów geologicznych kształtujących krajobraz naszej planety. Następnie przyszedł czas na zajęcia plastyczne.
    Strudzeni „podróżą w czasie” udaliśmy się do Baru - Dino na obiad oraz krótki odpoczynek po, którym zakończyliśmy ten emocjonujący dzień i z plecakiem pełnym wrażeń wróciliśmy do domu.
Dziękujemy za wspólną zabawę!!!

Materiał nadesłała p. Monika Szyszka

wyciecz park dinoz 2023

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii