Data publikacji: 16 stycznia 2025
Nie od dziś wiadomo, że nauka w ruchu to nie tylko fajna zabawa, ale także sprawdzona metoda pracy z dziećmi. W klasie 1 A pojawiła się na podłodze duża oś liczbowa, która zaangażowała wszystkich uczniów do aktywnego uczestnictwa w zajęciach matematyki. Dzieci mogły przeskakiwać o odpowiednią liczbę pól w przód lub w tył, co czyniło matematykę bardziej zrozumiałą, a dzieci dzięki tej metodzie nie tylko świetnie się bawiły podczas zajęć, ale lepiej zrozumiały dodawanie i odejmowanie. Ruch i aktywne uczestnictwo w zajęciach pomagają dzieciom lepiej zrozumieć abstrakcyjne pojęcia, takie jak dodawanie i odejmowanie a używanie osi liczbowej jest świetnym narzędziem, ponieważ ułatwia wizualizację działań matematycznych. Dzieciom mało było tych klasowych aktywności, dlatego przerwę postanowiły spędzić równie aktywnie, grając w starą, zapomnianą już grę. Dzieci zainspirowane wspomnieniami pani Alicji i pani Marty z chęcią rzuciły się w wir zabawy, a po chwili dołączyli uczniowie innych klas. Czy wiecie, o jaką zabawę chodzi?
