"Gmina Miasto Stargard – Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na modernizację pomieszczeń piwnicznych budynku Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie.
Dokumenty zamówienia dostępne są na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/661178"
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
I . ZAMAWIAJĄCY
Szkoła / Gmina Miasto Stargard
Adres Szkoły
Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Osiedle Zachód A5
73-110 Stargard
NIP Szkoły 8542228873
II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK, zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 lub 75 cali. - 1szt.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na adres Zamawiającego, zamontowany, najpóźniej do 13 grudnia 2017 r, dodatkowo zostanie przeprowadzone szkolenie nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi oprogramowania i sprzętu, w terminie najpóźniej do 31 stycznia 2017 r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być:
- Opatrzona pieczątką firmową;
- Posiadać datę sporządzenia;
- Podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- Oferta powinna zawierać:
- Wartość oferty (wartość netto, brutto) w podziale na pozycje wymienione w formularzu ofertowym;
- Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Termin złożenia oferty: do 27 listopada 2017 r., do godziny 16:00.
- Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą pełną nazwę oferenta, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, cenę przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres joanna.szczecinska@zsostargard.pl i sekretariat@zsostargard.pl Do oferty należy załączyć skan wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
- Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zsostargard.pl
OCENA OFERT
Jedyne kryterium stanowi cena, której waga wynosi 100 %.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną oraz zamieści na stronie internetowej pod adresem: www.zsostargard.pl
- Zamawiający podpisze z Oferentem stosowną umowę na wykonanie usługi.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Joanna Szczecińska pod adresem e-mail: joanna.szczecinska@zsostargard.pl
W załączeniu:
- Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 Formularz ofertowy,wersja doc / Wersja pdf
- Załącznik nr 3 Wzór umowy,
- Załącznik nr 4 Wzór protokołu odbioru,
- Załącznik nr 5 Warunki gwarancji.